فرم ثبت نام بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و تجهیزات سرمایشی و گرمایشی 1402
اطلاعات تماس
حقیقی
حقوقی
نام
نام خانوادگی
ایمیل
تلفن
تلفن همراه
جنسیت
مذکر
مونث
مشخصات اضافه
اطلاعات مجموعه (حقیقی یا حقوقی)
توجه!!!!
* کلیه صورت حساب های مالی براساس هویت انتخاب شده (حقیقی یا حقوقی) تهیه و طبق مدارک ارسالی احراز و تایید می گردد
* امکان ویرایش پس از ارسال اطلاعات وجود ندارد
نام شرکت/مجموعه
*
نام شرکت/ مجموعه (لاتین)
*
نام تجاری محصول (برند)
*
کد اقتصادی / کد ملی (در صورتی که فرد حقیقی هستید کد ملی مدیر عامل را وارد نمایید)
*
شناسه ملی/کد ملی (در صورتی که فرد حقیقی هستید کد ملی مدیر عامل را وارد نمایید) *
*
شماره ثبت/ کد ملی (در صورتی که فرد حقیقی هستید کد ملی مدیر عامل را وارد نمایید)
*
وب سایت
ایمیل
استان
*
آذربایجان شرقی
آذربایجان غربی
اردبیل
اصفهان
البرز
ایلام
بوشهر
تهران
چهارمحال و بختیاری
خراسان جنوبی
خراسان رضوی
خراسان شمالی
خوزستان
زنجان
سمنان
سیستان و بلوچستان
فارس
قزوین
قم
کردستان
کرمان
کرمانشاه
کهگیلویه و بویراحمد
گلستان
گیلان
لرستان
مازندران
مرکزی
هرمزگان
همدان
یزد
شهر
*
آدرس
*
کد پستی
*
شماره تلفن شرکت (لطفا شماره را به صورت ********9821 وارد نمایید)
*
نام و نام خانوادگی مدیر عامل
*
تلفن همراه مدیر عامل(لطفا شماره به صورت *******98913 وارد نمایید)
*
نام و نام خانوادگی نماینده یا مسئول هماهنگی امور
*
تلفن همراه نماینده (لطفا به صورت 989123456789 درج نمایید)
*
آیا نماینده شرکت داخلی هستید؟
*
بله
خیر
نام شرکت نماینده
نام برند
نام محصول
ردیف
مقدار
هیچ موردی وجود ندارد
در صورت نمایش کالاهای سنگین ، ماشین آلات و تجهیزات ، تعداد، وزن و ابعاد را در کادر زیر اعلام نمایید.
ردیف
مقدار
هیچ موردی وجود ندارد
در صورتیکه نماینده تعداد بیش از یک شرکت داخلی هستیدنام شرکت ،نام برند،نام محصول را وارد نمایید
آیا نماینده شرکت خارجی هستید ؟
*
بله
خیر
نام برند خارجی
نام کشور نماینده
در صورتیکه نماینده تعداد بیش از یک شرکت خارجی هستید نام برند،نام محصول و نام کشور نماینده را وارد نمایید
اطلاعات زمینه فعالیت
زمینه فعالیت
تجهیزات و سیستمهای گرمایشی
تجهیزات و سیستمهای سرمایشی و تهویه مطبوع
انواع سیستم های تاسیساتی
انواع لوله و اتصالات
گروههای خدماتی و پیمانکاری
زیر مجموعه
شرح زمینه فعالیت
*
درخواست غرفه( اجاره بهای غرفه بدون احتساب ارزش افزوده)
ضوابط و مقررات مشارکت کنندگان :
بخش اول ـ ثبت نام در نمایشگاه و پرداخت هزینه اجاره بهاء غرفه
1. برگزار کننده در پذیرش درخواستها اختیار تام دارد.
2. شرکت کنندگان باید کل هزینه مشارکت را بر اساس فضای مورد درخواست به هنگام تایید ثبت نام به شماره حساب اعلام شده پرداخت و رسید آنرا به همراه فرم های درخواست مشارکت به برگزار کننده تحویل نمایند.
3. لطفاً قبل از تایید مشارکت از سوی برگزار کننده نسبت به واریز وجوه اقدام ننمایید. واریز وجه ثبت نام قبل از تایید برگزار کننده هیچگونه حقی را برای واریز کننده ایجاد نمی کند.
4. کیفیت حضور، سابقه حضور ، نوع زمینه فعالیت (تولیدی، بازرگانی) ، برند و محصولات ارائه شده در غرفه ، تکمیل دقیق فرم ها ، واریز وجه و... در تخصیص مکان مناسبتر لحاظ خواهد شد.
5. مطالب مندرج در فرم های ثبت نام از سوی متقاضی ، ملاک اقدامات بعدی قرار می گیرد لذا درخواست اعمال هرگونه تغییری در مندرجات فرم ثبت نام یا سایر فرمها، تنها بصورت مکتوب توسط شرکت کننده امکانپذیر خواهد بود.
بخش دوم ـ ضوابط مربوط به عرضه و نمایش کالاهای نمایشگاهی
6. شرکت کنندگان تنها مجاز به عرضه آن دسته از کالاهایی می باشند که در چارچوب موضوع نمایشگاه قرار دارد. در صورت تولید چند نوع محصول توسط یک واحد تولیدی و یا ورود چند نوع کالا توسط یک واحد بازرگانی، صرفاً نمایش کالاهای مرتبط با موضوع نمایشگاه مجاز بوده و ارائه سایر اقلام ممنوع می باشد.
7. کالاها و محصولات مورد عرضه در نمایشگاه باید از کیفیت بالا و مناسب ارائه در یک نمایشگاه بین المللی برخوردار بوده به گونه ای که در صورت حضور شرکتهای خارجی قابلیت مقایسه با نمونه های مشابه خارجی را داشته باشند.
8. فروش مستقیم کالاها در محل غرفه و در ایام برپایی نمایشگاه ممنوع می باشد. غرفه داران محترم تنها مجاز به بازاریابی کالا یا خدمات خود در محل نمایشگاه و تحویل آنها در محل فروشگاه یا شرکت خود می باشند.
9. کالاهای عرضه شده در نمایشگاه با شعائر اسلامی مغایرت نداشته باشند.
10. نمایش اقلام تبلیغاتی مانند پوستر، بروشور، کاتالوگ، عکس، فیلم و . . . مربوط به کالاهای خارجی که در آنها از تصاویر مغایر با شعائر اسلامی استفاده شده است در محل غرفه ممنوع میباشد.
بخش سوم ـ ضوابط و نحوه محاسبه هزینه ارزی یا ریالی غرفه های نمایشگاهی
11. کلیه هزینه های مربوط به رزرو و واگذاری غرفه به شرکت های خارجی که به صورت مستقیم در نمایشگاه مشارکت می نمایند، به صورت ارزی محاسبه می شود.
12. تبلیغ کالا و خدمات با برند یا نام خارجی در غرفه( داخل و خارج از سالن) به صورت درج نام شرکت خارجی، پرچم کشور تولیدکننده، آرم یا لوگوی شرکت خارجی در سر درب یا داخل غرفه و با استفاده از هر ابزار تبلیغاتی مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی پس از تائید نهایی بخش روابط بین الملل و خارجی شرکت نمایشگاههای اصفهان می باشد.
13. نمایش کالای تولید داخل که با برند خارجی تبلیغ گردد، مشمول پرداخت هزینه به صورت ارزی و ریالی طبق نظر و تائید نهایی بخش روابط بین الملل و خارجی شرکت نمایشگاههای اصفهان می باشد.
14. شرکت های تولیدی بازرگانی ایرانی که به منظور تولید و نمایش کالای تولید داخل و نیز کالای خارجی در نمایشگاه مشارکت دارند می بایستی کالا یا خدمات مربوط به بخش خارجی را در فضایی کاملا متمایز و در متراژ تفکیک شده(با ابعاد استاندارد) از بخش داخلی و با رعایت حداقل متراژ(12 متر) عرضه نمایند. در غیر اینصورت کل فضای غرفه به صورت ارزی محاسبه خواهد شد.
15. تبلیغ نمایندگی انحصاری و رسمی شرکت های خارجی به هرصورت مشمول پرداخت هزینه ها به صورت ارزی میباشد. ضمناً شرکت هایی که نمایندگی انحصاری یک یا چند شرکت خارجی را عهده دار می باشند باید گواهی نمایندگی خودراکه به تأیید شرکت خارجی اصلی رسیدهاست به هنگام ثبتنام به برگزارکننده ارائه دهند، در غیر اینصورت و در صورت ارائه همان کالا توسط شرکت های دیگر اعتراضی از سوی شرکت نماینده پذیرفته نخواهد بود.
16. تعرفه های ارزی به صورت یورو محاسبه و دریافت می شود. هزینه های مشارکت ارزی در نمایشگاه 200 یورو به ازای هر مترمربع غرفه استاندارد با تجهیزات در داخل سالن، 150 یورو به ازای هر متر مربع غرفه بدون تجهیزات در داخل سالن و 100 یورو به ازای هر متر مربع غرفه در فضای باز محاسبه می گردد.
بخش چهارم ـ ضوابط انصراف از مشارکت و یا کاهش فضای رزرو شده
17. کاهش متراژ یا انصراف از مشارکت تا حداکثر 60 روز قبل از افتتاح نمایشگاه پس بررسی ستاد اعلام می گردد (درخواست میبایستی کتبی و با اخذ رسید از ستاد برگزاری باشد.)
18. کاهش متراژ یا انصراف از مشارکت در فاصله کمتر از 45 روز پذیرفته نشده و هیچ وجهی عودت نخواهد گردید لیکن ستاد برگزاری در صورت صلاحدید نسبت به واگذاری محل غرفه به سایرکاهش متراژ یا انصراف از مشارکت تا حداکثر 60 روز قبل از افتتاح نمایشگاه پس بررسی ستاد اعلام می گردد (درخواست میبایستی کتبی و با اخذ رسید از ستاد برگزاری باشد.)
19. در فاصله زمانی کمتر از 45روز تا زمان افتتاح، به هیچوجه درخواست انصراف پذیرفته نخواهد بود و در صورت عدم استفاده از غرفه تخصیص یافته در نمایشگاه هیچگونه وجهی مسترد نشده و برگزار کننده مجاز میباشد غرفه مربوطه را در صورت عدم استفاده متقاضی اولیه به سایرین واگذار نماید. لذا از شرکت کنندگان محترم تقاضا دارد قبل از ثبت نام تمامی جوانب و شرایط کاری خود را به درستی سنجیده و پس از حصول اطمینان از امکانات و مقدورات خود نسبت به مشارکت در نمایشگاه اقدام نمایند تا از بروز مسائلی که بر روند اجرایی نمایشگاه بویژه در روزهای نزدیک به افتتاح آن، تاثیر منفی باقی می گذارد جلوگیری شود.
کلیه ضوابط و نحوه محاسبه هزینه ها را با آگاهی کامل می پذیرم
*
لطفا به دقت نسبت انتخاب "نوع غرفه" ، "ریالی وارزی" و "متراژ " اقدام نمایید.
نوع غرفه داخل سالن
گرید A (8.500.000 ریال )
گرید B (7.700.000 ریال)
گرید C (7.000.000 ربال - حداقل متراژ 12 متر مربع)
متراژ مورد نیاز فضای داخل سالن (متر مربع)
نوع غرفه فضای باز
فضای باز (4,000,000 ریال -حداقل متراژ 40متر مربع)
متراژ مورد نیاز فضای باز (متر مربع)
نوع غرفه داخل سالن ارزی
با پارتیشن ( 200EUR - حداقل 12 مترمربع)
بدون پارتیشن ( 150EUR - حداقل 12 مترمربع)
متراژ مورد نیاز فضای داخل سالن ارزی (متر مربع)
نوع غرفه فضای باز ارزی
بدون تجهیزات (100EUR - حداقل 24 متر مربع)
متراژ مورد نیاز فضای باز ارزی (متر مربع)
بارگذاری مدارک مورد نیاز (jpg کمتر از 200 کیلو بایت)
تصویر کارت ملی مدیر عامل
تصویر آگهی تاسیس روزنامه رسمی شرکت و آخرین تغییرات:
پروانه بهره برداری یا جواز کسب تولیدی:
گواهی فعالیت صنعتی دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
پروانه صنفی و تولیدی از مجامع امور صنفی دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
جواز کسب تولیدی دارای اعتبار حداقل تا پایان نمایشگاه
پروانه فعالیت از وزارت مربوط به نوع فعالیت، دارای اعتبار
گواهی ثبت برند یا نشان تجاری در داخل کشور (در صورت استفاده از نام و نشان تجاری روی محصولات)
گواهی ثبت اختراع (در صورتی که قصد دارید در نمایشگاه اختراع خود را عرضه کنید.)
گواهی استاندارد اجباری برای محصولات مشمول قانون استاندارد اجباری، محصولاتی نظیر شیرآلات، لوله و اتصالات، تأسیسات و ... ( در صورتی که محصولات یا خدمات شما مشمول گواهی استاندارد اجباری است.)
نامه رسمی مبنی بر داشتن نمایندگی (پسوند فایل باید jpg یاpdf و حجم فایل کمتر از 200 کیلو بایت باشد.)
سوابق حضور در نمایشگاه
آیا سابقه حضور در نمایشگاه های استان اصفهان را داشته اید
*
بله
خیر
در صورتی که سابقه حضور در نمایشگاه ها را داشته اید عنوان نمایشگاه و سال حضور را وارد نمایید
ردیف
مقدار
هیچ موردی وجود ندارد
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ضمن تشکر و قدردانی جهت انتخاب شرکت نمایشگاه بین المللی اصفهان، در صورت اطمینان یافتن از موارد اعلام شده و تکمیل قسمت های اجباری (ستاره دار) با ذخیره یا ارسال اطلاعات، درخواست خود را تکمیل نمایید.
به امید دیدار شما متخصص عزیز در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی
حروف نشان داده شده در شکل را وارد نمایید
نمایش تصویر جدید
×
تماس جدید
یادآوری
موضوع
زمان سپری شده
تعویق
نادیده گرفتن
برای يادآوری دوباره بر روی گزینه ی تعويق کليک نماييد.
يادآوری دوباره پس از :
یادآوری